BŁĘDY, literówki, omsknięcia, potknięcia na stronie KMF
#61
No dla mnie tez to, co bylo na ekranie to tae kwon do,
no ale coz - w filmie pada inna nazwa druzyny wesolych Amerykanow
i tak napisal w recenzji Jacek - bledu bynajmniej nie popelnil :)
A L () E E N

Odpowiedz
#62
No spoko mój błąd. Ale ten film zawsze mi sie z TKD kojarzyl. No ale moglem tez nie zapominac o amerykanskich profanacjach z lat 80 :P
Postępować należy tak, aby niczego nie robić, a wtedy panować będzie ład.
--
Laozi

Odpowiedz
#63
Nawiasem mowiac Tommy Lee dopiero na końcu pokazał
tae kwon do, nawet komentatorzy rzucają taki tekst ;)
A L () E E N

Odpowiedz
#64
Błąd w rozszyfrowaniu "Jay & Silent Bob Strike Back", dokładnie w akapicie dotyczącym Briana O'Hallorana: jest napisane, że w kreskówce podkładał on głos Randalowi, a podkładał przecież Dantemu.

Odpowiedz
#65
W najnowszej recce Senka:

"Paul Haggis - scenarzysta filmów "Za wszelką cenę" i "Miasto gniewu", stał się pierwszym w historii kina twórcą, który dwa razy z rzędu zgarnął Oscara za scenariusz."

Haggis otrzymal tylko jednego oscara za scenariusz. ;)

Odpowiedz
#66
Dzięki, Dante poprawiony :).
Jan Himilsbach: Intelektualiści wypierdalać!
Gustaw Holoubek: Nie wiem jak panowie, ale ja wypierdalam.

Odpowiedz
#67
Błąd wdarł się w artykule na temat stu najważniejszych efektów specjalnych w historii kina, mianowicie "Czarnoksiężnik z krainy Oz" powstał w 1939 roku a nie jak jest napisane w 1936.

Odpowiedz
#68
Jeszcze raz dzięki - zostałeś moim korektorem? :)
Jan Himilsbach: Intelektualiści wypierdalać!
Gustaw Holoubek: Nie wiem jak panowie, ale ja wypierdalam.

Odpowiedz
#69
Jeżeli jest jakiś wakat to bardzo chętnie :)

Odpowiedz
#70
Co do recenzji Casino Royale.
Autorowi chodzilo zapewne o film Yamakasi a nie Yamakashi ;)
Postępować należy tak, aby niczego nie robić, a wtedy panować będzie ład.
--
Laozi

Odpowiedz
#71
Recenzja "Jak we snie".

Pod tekstem mamy: "KMF 01 Grudzień 2006"

Mamy tylko jeden grudzien w roku, wiec nie "1 grudzien", tylko "1 grudnia" - czesto popelniany blad, naprawde warto to zapamietac. Poza tym, w tym przypadku zupelnie niepotrzebne jest to zero przed jedynka.

[Co prawda norma polska pisania dat jest IMHO totalnie bzdurna i nieuzasadniona, dlatego sam jej nie stosuje, ale to, co napisalem powyzej, to zwyczajny blad jezykowy. ;)]

Pisze tutaj, bo moze ktos zapamieta przy okazji. Poza tym nie mam w tej chwili mozliwosci samodzielnej poprawki. ;)

Odpowiedz
#72
Z tekstu Piątek 13:

"mimo że na ekrany kin wchodził razem z "Lśnieniem" Cubricka. "

I wytłumaczcie mi dlaczego tekst jest w analizach, a nie w sequelach? ;)

Odpowiedz
#73
Cubrick poprawiony...
A dlaczego tekst nie w Sequelach? To proste - opis
ten powstal zanim ruszyl dzial Tomasheca :)
A L () E E N

Odpowiedz
#74
Kilka literówek z artykułu FANATYCY autor: Rafał Grynasz - Vincent VEGA

WSTĘP:
- ekterminację

ROMPER STOMPER:
- neinawiśći (tutaj są dwie pomyłki)
- pobratmców
- caym

AMERICAN HISTORY X:
- byc
- Cięzko

Odpowiedz
#75
Poprawione - dzieki za info.
A L () E E N

Odpowiedz
#76
Wydaje mi sie ze jest blad w recenzji hOPSa 'C.S.A.':
"Aktorzy którzy się w nich wcielili, opowiadają o dziejach Konfederacji z tak ogromnym zacięciem i jeszcze większą ekspresją, że widz momentami zaczyna zapominać, że nie ogląda fikcji, lecz najprawdziwszy dokument"

powinno byc raczej ze widz zaczyna zapominac, ze oglada fikcje, a nie prawdziwy dokument.

Odpowiedz
#77
Dzięki za wytknięcie :)
Ale ja bym raczej zmienił "zapominać" na "wierzyć" zostawiając szyk zdania w spokoju.
I chyba tak będzie najlepiej :)

Odpowiedz
#78
z 'wierzyc' na pewno bedzie lepiej, a powyzej chcialam tylko wyjasnic o co mi chodzi :)

Odpowiedz
#79
Poprawione. :)

Odpowiedz
#80
http://film.org.pl/prace/fearless.html

Wszelako używane 'shifu' w tekscie powinno brzmiec 'sifu'.
Postępować należy tak, aby niczego nie robić, a wtedy panować będzie ład.
--
Laozi

Odpowiedz

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  






Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  NOWOŚCI NA STRONIE DUX 7,267 432,598 02-04-2018, 17:16
Ostatni post: Norton
  Krótka piłka na stronie KMF desjudi 52 9,714 29-08-2012, 15:17
Ostatni post: desjudi
  RELACJE Z FESTIWALI NA STRONIE KMF - WĄTEK DO WYŻYWANIA SIĘ Beowulf 26 5,078 20-07-2008, 13:53
Ostatni post: simek



Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości