Gorące wieści, plotki itp.
#41
No właśnie... i niedługo coponiektórym może przygrzać słoneczko. :) Trzeba się zatem wprawiać i hartować. :D

Odpowiedz
#42
Pewnie już większość wie, ale i tak wstawię linka:

http://film.onet.pl/0,0,1280811,wiadomosci.html

Odpowiedz
#43
Lappi napisał(a):Panie adminie kochany, nie słuszał Pan o dyskekcji? Jest to taki schorzenie, a z dyslektyków nie powinno się naśmiewać bo się zamkną w sobie (co właściwie Tobie byłoby na rękę).
Dyslekcja niczego nie tłumaczy. Taką nowinkę jak Word chyba posiadasz. Wystarczy trochę chęci żeby swoje posty pisać w tym programie dzięki czemu ewentualnosć robienia razących błędów bedzie znacznie mniejsza.

Odpowiedz
#44
http://film.onet.pl/0,0,1283388,wiadomosci.html

Odpowiedz
#45
Wątpię, chyba, że będą kręcili po zakończemniu kadencji

Odpowiedz
#46
W necie pomalu rusza lawina podobnych informacji (jak to brzmi 8) )

Arnold to Arnold, jezeli straci fotel gubernatora wroci do filmu. Terminator IV nie bedzie wiec zaskoczeniem - tylko po co IV :x
Widzialbym natomiast Arnolda (at last) w wspolnym filmie z Sly mysle, ze moze byc ciekawie, a i producenci moga liczyc na zyski gdyz sporo fanow poszloby do kina na trakowy film :wink:
I drive truck, break arms, and arm wrestle. It's what I love to do, it's what I do best.

Odpowiedz
#47
Nie cytujemy postów, na które odpowiadamy bezpośrednio poniżej.

Powiedz "Arnold i Sly" i już lawina pięniędzy 8) Co do Terminatora, to dla mnie seria zakończyła sie na drugiej części. Arnold ma mało czasu na aktorstwo i raczej nie zagra w T4.

Odpowiedz
#48
Chyba nie doczytales co pisalem - jezeli straci fotel....to sam bedzie prosil producentow o role w T4 (T$) bo mimo wszystko "troche" osob ow czesc i tak obejrzy i bedzie to w miare glosny powrot.
:wink:
I drive truck, break arms, and arm wrestle. It's what I love to do, it's what I do best.

Odpowiedz
#49
Doczytałem, ale premiera filmu jest zaplanowana na 2007 (gdzieś to czytałem), a kadencja mu się później kończy.

Odpowiedz
#50
Spoko to tylko data - wszystko sie jeszcze moze zmienic :wink:
I drive truck, break arms, and arm wrestle. It's what I love to do, it's what I do best.

Odpowiedz
#51
chodza sluchy ze sly i arnie zagraja wspolnie. ma to byc film "brutal deluxe" (niezly tytul).
wacha sie jeszcze quentin z "inglorious bastards" (epicki film wojenny o wyrzutkach. herosi mieli by stanac po przeciwnych stronach barykady.

Odpowiedz
#52
Brzmi "smakowicie" :D
Zwlaszcza dla fanow obu panow.
Rodzi sie tylko pytanie: ktory z nich bedzie tym dobrym?
Pamietam, ze po Batmanie Sly stwierdzil, ze Arnie dobrze zagral postac negatywna i jezeli mialby powstac film z nimi dwoma to on oczywiscie bedzie "tym dobrym". Skonczylo sie niestety tylko na paru plotkach i rzuconych gdzies w wywiadach czesto wyrwanych z kontekstu slowach. No minelo pare lat i kto wie, moze sie wreszcie doczekamy.
Mysle Tomashec, ze byloby godnie!!!!
I drive truck, break arms, and arm wrestle. It's what I love to do, it's what I do best.

Odpowiedz
#53
A ja myslę, że Arnold się bardziej na przedszkolankę nadaje niż na twardziela :lol:

Niezwykle błyskotliwe.

Odpowiedz
#54
Hmmmm wole raczej jego role bardziej w meskim klimacie - skoro jednak wolisz jego soft role :twisted:

Powaznie, rzecz biorac to jesli mialby zagrac z Sly'm to powinien zabrac sie mocno do pracy. Sly jest w formie - fotki z VI czesci Rocky'ego sa godne uwagi. Arnold z tego co slychac z plot i ploteczek z lekka "sflaczal" 8)

Jak juz widze Romeck zadzialal :wink:
I drive truck, break arms, and arm wrestle. It's what I love to do, it's what I do best.

Odpowiedz
#55
Cytat:Niezwykle błyskotliwe.

A dopisek bardzo inteligentny

Właśnie podpisałeś fakturę za bilet na banicję.

Odpowiedz
#56
Eghhhh Adios muchacho...
I drive truck, break arms, and arm wrestle. It's what I love to do, it's what I do best.

Odpowiedz
#57
Eee tam, ja bym Lappiego adminem zrobił. Wtedy byłby tutaj taki burdel, że nikt by nawet o nim nie wiedział.

Odpowiedz
#58
taka szkoda...miał chłopak potencjał, a tu zdusiły go organa bezdusznej władzy!
It has been said that time heals all wounds. I do not agree. The wounds remain. In time, the mind, protecting its sanity, covers them with scar tissue, and the pain lessens, but it is never gone.

Odpowiedz
#59
Bucho napisał(a):Brzmi "smakowicie" :D
Zwlaszcza dla fanow obu panow.
Rodzi sie tylko pytanie: ktory z nich bedzie tym dobrym?
Pamietam, ze po Batmanie Sly stwierdzil, ze Arnie dobrze zagral postac negatywna i jezeli mialby powstac film z nimi dwoma to on oczywiscie bedzie "tym dobrym". Skonczylo sie niestety tylko na paru plotkach i rzuconych gdzies w wywiadach czesto wyrwanych z kontekstu slowach. No minelo pare lat i kto wie, moze sie wreszcie doczekamy.
Mysle Tomashec, ze byloby godnie!!!!

nie wiem jak arnie, ale sly peweni do takiego projektu wystartuje najszybciej w polowie nastepnego roku. teraz rocky balboa, pozniej rambo IV, contender 2 (reality-show), dalej rezyserski projekt z robertem downey jr-em "poe".... i moze wtedy,choc byc moze jak quentin krzyknie ze kreci to cos odlozy.... w koncu nikt inny nie daje drugiej mlodosci jak miszczu QT. mysle ze taka wspolpraca na dobre by wyszla wszystkim...
niemniej ja czekam. 8)

Odpowiedz
#60
Kiedy obok Sly'a i Arniego widzę nazwisko Tarantino, wyobrażam sobię Julesa i Vincenta jadących samochodem... Tyle, że zamiast Travolty jest Stallone, a Jacksona- Schwarzenegger. I do tego Arnie z kamiennym uśmiechem na twarzy mówi "Royale with cheese..." :D

Odpowiedz

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości