NASZE filmy
#41


Tym razem tylko ciekawostka bo projekt raczej nie wywlecze sie z obecnego stanu ;)
Postępować należy tak, aby niczego nie robić, a wtedy panować będzie ład.
--
Laozi

Odpowiedz
#42
Duża część napisów zlewa się z tłem..

Odpowiedz
#43
Poprawie to moze :P
A jak wrazenia ogolne? :)
Postępować należy tak, aby niczego nie robić, a wtedy panować będzie ład.
--
Laozi

Odpowiedz
#44
Po obejrzeniu linka ktory zapodal MOLQ wpadlem na pomysl nakrecenia pelnometrazowego Klossa. Wszystko byloby jak w typowym Bondzie a dla jaj brytyjski mlodzik przydzielony do pomocy Klossowi, nazywalby sie Bond. James Bond :lol: (Stad byloby wiadomo skad typowy Bond jest tkai jaki jest)
No i ten motyw przewodni w aranzacji wielgachnej orkiestry :D
Dorociński jako twardy Kloss lub Szyc jako bardziej komediowy Kloss.

Borys Szyc as Andrzej Zbych's Hans Kloss J-23 in...

:lol:
Postępować należy tak, aby niczego nie robić, a wtedy panować będzie ład.
--
Laozi

Odpowiedz
#45
Film zrobiony pomiędzy jednym, a drugim piwem :)

www.filmweb.pl/user/Azgaroth_2

Odpowiedz
#46
Jaka kamera to bylo krecone?
Postępować należy tak, aby niczego nie robić, a wtedy panować będzie ład.
--
Laozi

Odpowiedz
#47
Aparatem cyfrowym :) A obraz trochę postarzałem w Movie Makerze.
www.filmweb.pl/user/Azgaroth_2

Odpowiedz
#48
A jaki to byl aparat? Tylko konkretnie, a nie 'a taki dobry' :)
Marka, model, cena.
Postępować należy tak, aby niczego nie robić, a wtedy panować będzie ład.
--
Laozi

Odpowiedz
#49
fajna muzyczka ;-)

Odpowiedz
#50
Hitch napisał(a):A jaki to byl aparat? Tylko konkretnie, a nie 'a taki dobry' :)
Marka, model, cena.

Canon Power Shot A610, ceny nie znam ;)
www.filmweb.pl/user/Azgaroth_2

Odpowiedz
#51
Panie i panowie. Z odmetow nudy wylania sie on:
Max Payne
Wystepuja: Mel Gibson, Kriss Kristofferson, Maria Bello :)

Postępować należy tak, aby niczego nie robić, a wtedy panować będzie ład.
--
Laozi

Odpowiedz
#52
Ładnie :) Od zawsze twierdziłem, że Mel Gibson jest ideałem w roli Max Payne'a, co widać jak na dłoni właśnie w Payback.

Szkoda, że ten film pewnie nie powstanie, a jak powstanie, to będzie to o lata świetlne dalekie od tego, co chcielibyśmy zobaczyć.
Aktualnie rządzi: ja

Odpowiedz
#53
picek napisał(a):Tytuł: Sen, Gatunek: Dramat, Thriller, Badziewie
Chłopcze, własnie obrażasz mój gust filmowy twierdząc, że to badziewie... ;) Ładnie Ci to wyszło musze przyznać. Naprawde jest się czym pochwalić... =]
Take the best orgasm you ever had, multiply it by a thousand and you're still nowhere near it.

Odpowiedz
#54
Green_Eyes napisał(a):Chłopcze, własnie obrażasz mój gust filmowy twierdząc, że to badziewie... ;) Ładnie Ci to wyszło musze przyznać. Naprawde jest się czym pochwalić... =]

'Dziewczę', dziękuję ;-)

Odpowiedz
#55
Hitch napisał(a):Panie i panowie. Z odmetow nudy wylania sie on:
Max Payne
Wystepuja: Mel Gibson, Kriss Kristofferson, Maria Bello Smile


Hitch, właśnie zrobiłeś coś potwornego... uświadomiłeś mi, że taki film nigdy nie powstanie :(

Odpowiedz
#56
Fajnie by bylo, co? :)
Postępować należy tak, aby niczego nie robić, a wtedy panować będzie ład.
--
Laozi

Odpowiedz
#57
kurcze, Hitch.. fajne, fajne ;-)
żałuję tak jak reszta, że nie powstanie

Odpowiedz
#58


:)

Odpowiedz
#59
Jeszcze całego nie obejrzałem, ale widzę że zdecydowałeś się na muzę z SC jednak ;).

Odpowiedz
#60
Tradycyjne pytanie. Czym to bylo krecone? Marka, model, cena :)
Postępować należy tak, aby niczego nie robić, a wtedy panować będzie ład.
--
Laozi

Odpowiedz

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  






Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Jakie filmy należy robić w Polsce Danus 239 28,089 27-09-2016, 21:59
Ostatni post: Pai-Chi-Wo
  Filmy o logopedach, dykcji, rehabilitacji mowy, emisji głosu Katia 5 1,654 04-06-2016, 10:36
Ostatni post: Quay
  Filmy Z.F. Skurcz Bogdan 7 3,089 13-12-2013, 13:53
Ostatni post: Ash



Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości