Odtwarzacz Blu-Ray
W zasadzie to sam nie wiem dlaczego dopiero teraz, ale w końcu zdecydowałem, że chcę kupić sobie odtwarzacz BR i porzucić na amen DVD. Nie znam się na tym za bardzo więc proszę o porady jaki sprzęt kupić.

Na oku mam model Panasonic DMP-BD80:
http://panasonic.pl/oferta.php?prod=4394.

Parametry - tak na oko - ma w porządku. Doradzi mi ktoś coś?
Kupić ten? A może inny?

Odpowiedz
A nie lepiej PS3 sobie kupić? ;-)

A jeśli nie to lepiej imho Samsunga BD-P3600, wg testów na zagranicznych forach jest na ten moment bezkonkurencyjny w tej cenie... ;-)

Ten Panasonic nie jest zły, ale głośno chodzi i ma problemy z odtwarzaniem nagranych płyt BR - jak wszystkie Panasonici.
thug life

Odpowiedz
piXi napisał(a):Ten Panasonic nie jest zły, ale głośno chodzi

Jak to głośno chodzi? Chcesz mi powiedzieć, że słychać odtwarzaną płytę?!

Odpowiedz
Solo napisał(a):
piXi napisał(a):Ten Panasonic nie jest zły, ale głośno chodzi

Jak to głośno chodzi? Chcesz mi powiedzieć, że słychać odtwarzaną płytę?!
Jak płytka jest nawet lekko niewyważona to potrafi "bzyczeć" jak tanie DVD... ;-)

Odpowiedz
Skąd o tym wiadomo? Bo takie coś moim zdaniem podlega reklamacji.

Odpowiedz
PS3 to najlepsza alternatywa na rynku :D niczego lepszego nie znajdziesz :D
Logan 7/10
Trainspotting 2  9/10
Dunkirk 9/10
War of the Planet of the Apes 10/10

Moje Blu <<<

Odpowiedz
Na forach często o tym piszą, kumpel w starszym modelu BD55 też coś takiego ma... ;-)

Przy okazji pod co chcesz podłączyć ten odtwarzacz BR? Na dobrą sprawę ~98% odtwarzaczy na rynku ma tak samo dobrą jakość obrazu (powiedziałbym, że nierozróżnialną dla wszystkich normalnych co nie będą robić stop-klatek i analizować jakości siedząc 15 cm od telewizora) i jedynie posiadanie porządnego sprzętu audio (powiedzmy za 7-8 tys w górę) moim zdaniem może usprawiedliwiać szukanie droższych modeli odtwarzaczy... Wtedy opłaca się dołożyć do sprzętu z porządniejszą mechaniką (i użytymi materiałami do przenoszenia dźwięku)... :)