Ankieta: Czy "Hitman" b
TAK
NIE
[Wyniki ankiety]
 
 





Przeklinanie na ekranie (Hitman)
#61
Mental - nieprawda, FF7 Advent Children był bardzo dobrym filmem. :)

A tak w ogóle to powinniście się cieszyć, że Postala nie reżyseruje Boll, bo wtedy byłby prawdziwy powód do narzekań. :)

A propos Bolla, oto obsada Dungeon Siege:

* Ray Liotta-Gallian
* Jason Statham-Farmer Daimon
* Leelee Sobieski-Muriella
* Brian J. White-Commander Tarish
* Will Sanderson-Bastian
* Ron Perlman- Norrick
* Matthew Lillard-Duke Fallow
* Burt Reynolds-King Konreid
* Kristanna Loken-Elora
* Claire Forlani-Solana
* John Rhys Davies-Merick


Jak on, do ch..., wytrzasnął taką ekipę?!?! Nawet Cameron nie zawsze kompletuje równie dobrą obsadę.

Odpowiedz
#62
Cytat:A tak w ogóle to powinniście się cieszyć, że Postala nie reżyseruje Boll,

A niby kto?

Odpowiedz
#63
Tfu, sorry, Hitmana. :)

Odpowiedz
#64
Mental napisał(a):ale to się musi w końcu zmienić.

Glupia gadka naiwniaka. :)


military napisał(a):Jak on, do ch..., wytrzasnął taką ekipę?!?! Nawet Cameron nie zawsze kompletuje równie dobrą obsadę.

Bez przesady, nie mam tam zadnego nazwiska z czolowki.

Odpowiedz
#65
Statham, Liotta, Perlman, Reynolds, Rhys-Davies. Pokaż mi inny film robiony przez debila, ale z taką obsadą. :)

Odpowiedz
#66
Wszyscy z wyjatkiem Liotty zagraja w kazdym gównie jak leci aby tylko placili ;)
Postępować należy tak, aby niczego nie robić, a wtedy panować będzie ład.
--
Laozi

Odpowiedz
#67
VIDEO REMOVED AT FOX'S REQUEST

Tom sobie pooglądał.

Odpowiedz
#68
Zawsze jest jakaś opcja:


Odpowiedz
#69
O ile się nie mylę to w "Bloodrayne" Bolla zagrał Ben Kingsley. :-) Ja nie wiem jak Boll zbiera takie ekpiy do swoich, powszechnie uwazanych za gówniane, filmów ale musi się widać dobrze znać na szantażu i mieć niezłe stosunki z mafią (chociaż w "The Sopranos" nie udało się nakłonić Kingsleya do gry w filmie produkowanym przez mafiosów ;-)).
#ChristopherLOLan #ChristopherTrollan


Odpowiedz
#70
trailer do hitmana to maksymalnie dziecinny syf i żenada stulecia. jeżeli nie będzie tu scen (a na pewno nie będzie) dorównujących brutalnością "Zakładnikowi" Manna, wystawię mu z miejsca 0/10, bo nienawidzę, gdy ktoś robi filmy o mordercach bez krwi, przekleństw i łamania kości.

osobna sprawa to wygląd głównego bohatera: lalusiowaty błazen, który dał popis dennego aktorstwa w DH4, budzi uśmiech politowania. te oczka, ta główka, te usta, jaki on gładki, prawie jak pupka niemowlęcia.

Odpowiedz
#71
Trailer to jest kawalek psiej kupy. Machanie gnatami na wszystkie strony i wątek milosny (sic!) z HITMANEM (sic!!!) to już jest absolutny szczyt. Nie obejrzę tego chyba że spotkam się ze skrajnie pozytywnymi opiniami. Nie chcę psuć sobie wizji Tobiasa by IO. Scena, w której 47 wpada do korytarza (silne emocje 'odciśnięte' na twarzy, jakie to cool. Prawdziwy Hitman by sobie nigdy na coś takiego nie pozwilil) pozwolila mi myśleć o tym filmie jako o zwyczajnym, grzecznym kinie akcji, zalożę się że w końcowym produkcie nie da się uświadczyć ani grama orginalnej sajlent assasinowej mrocznej i lekko odrealnionej atmosfery. Do gnoju z tym reżyserem i z dzieciowatym odtwórcą roli 47. Niech was Wujek Dobra Rada dopadnie.

Odpowiedz
#72
ja ten film obejrze i wystawie mu 0/10.

Odpowiedz
#73
Numery lotto też znasz, czy widzenie przyszłości ogranicza się tylko do filmów?

Odpowiedz
#74
tylko do filmów. gdyby znał numery lotto, zamiast hitmana, oglądałbyś teraz produkcje mojego autorstwa :)

Odpowiedz
#75
Niezly z ciebie sado maso :D . Ja po raz pierwszy w życiu czuję tak dużą niechęć w stosunku do filmu. Wynika to chyba z gwaltu na moich wspomnieniach zwiazanych z druga czescia i tej sceny z dupą w kiecce, nie mogę tego ścierpieć. Czy kazdy wspolczesny bohater musi wyrywac laski, rzucac fajne teskty i efektownie wyzynac tych zlych? Nie ma już kuźwasz miejsca na milczacego klona z kodem kreskowym? Ktos na forum zadal pytanie kiedys dlaczego nie zwrocil sie koszt Ludzkich Dzieci, obstawailbym ze to ze wzgledu na Theo. Wspolczesny widz nie chce ogldac alkoholika, który nie chodzi ciągle zapijaczony tylko czasami popija (konsternacja, on jest alkoholikiem czy nie? Dla dzisiejszego widza nie ma polcieni, wszystko musi byc jasne albo ciemnie). Tak wiec hitman jest zly czy nie? Twórcy dali mi odpowiedź w trailerze, zabija ale tylko tych zlych i jest cool.

Odpowiedz
#76
to pytanie zadałem ja :)

problem efekciarstwa dotknął nawet Manna (był to dla mnie mały szok). mówię o Zakładniku i ostatnich 20 minutach. tak czy inaczej, lepszego filmu o płatnym zabójcy nie zrobił chyba nikt.

Odpowiedz
#77
Cytat:mówię o Zakładniku i ostatnich 20 minutach.
No wlaśnie. Ostatnie 20 minut :). Z trailera wynika ze caly film bedzie efekciarski. Gdyby rezyser pokazal jaja i ostatnie 20 minut przeistoczyl w mroczną i brutalną orgię plus duszenie garrota w ciemnych zaulkach a nie dzieciucha marszczacego w zdziwieniu brew, to bym kuzwa tworcow pokochal. Ale to marzenia scietej glowy. A Zakladnik byl fajny, pomimo scen w biurowcu, taksówkowej wywrotce i mega burackiej scenie, w której Foxx udaje Cruise :).

Odpowiedz
#78
Glut napisał(a):Czy kazdy wspolczesny bohater musi wyrywac laski, rzucac fajne teskty i efektownie wyzynac tych zlych? Nie ma już kuźwasz miejsca na milczacego klona z kodem kreskowym?
A kto Ci powiedział, że filmowy Hitman będzie wyrywał laski, rzucał fajne teksty i efektownie wyzynał złych? 47 nie odzywa się w trailerze, nie rzuca nawet jednego "cool" tekstu, nie zabija superefektownie złych (jeden wybuch - jezeli wybuchy sa tymi "efektownymi") i już na pewno nie wyrywa lasek. To, że jakaś kobieta (podejrzewam, że dziwka) podrywa bardzo bezposrednio 47 nie znaczy, że zamieni się on w Jamesa Bonda. Poza tym w grze także był "napastowany" przez choćby Mei Ling.

Cytat:zabija ale tylko tych zlych i jest cool.
Hitman zawsze zabijał tylko złych (jego ofiarami są w głównej mierze pedofile, mafiosi, handlarze narkotyków, terroryści, psychole), to czy zabije niewinnych ludzi jest wyborem gracza (zresztą, ponosi za to zwykle pieniężną karę).

Zgodzą się z wami w jednej sprawie (bo reszta waszych zarzutów może okazać się prawdziwa, ale póki co nie ma pokrycia) - Timothy Olyphant jest złym Hitmanem. Dla mnie nie ma teraz innego 47 niż David Bateson (głos i wygląd Hitmana z gier) albo (trochę młodszy lub dobrze ucharakteryzowany) Ed Harris (obrazek 1, obrazek 2).
#ChristopherLOLan #ChristopherTrollan


Odpowiedz
#79
Cytat:A kto Ci powiedział, że filmowy Hitman będzie wyrywał laski, rzucał fajne teksty i efektownie wyzynał złych?

Co do lasek to fakt, jedna migawka z panią w czerwonym o niczym świadczyć nie może. Pożyjemy zobaczymy. Coolowośc (fajne teksty i efektowna wyrzynka) jest no pewna praktycznie, wybuchy, robienie 'szybowca' (rączki w bok) obiema spluwami i te podniosłe napisy na początku (o hitmanie, który niszczy zło aby zapewnić nam pokój, litości!).

Cytat:Hitman zawsze zabijał tylko złych

... a sam był nie lepszy. To jest kuźwasz płatny morderca, dostawał akurat takie zlecenia no. Jestem pewien że filmowy Tobias będzie (zgodnie z napisami na początku trailera) dobrym wujciem ratującym równowagę świata, pomagającym dziewczynkom itd. itp.

Odpowiedz
#80
Glut napisał(a):
Cytat:A kto Ci powiedział, że filmowy Hitman będzie wyrywał laski, rzucał fajne teksty i efektownie wyzynał złych?

Co do lasek to fakt, jedna migawka z panią w czerwonym o niczym świadczyć nie może. Pożyjemy zobaczymy. Coolowośc (fajne teksty i efektowna wyrzynka) jest no pewna praktycznie, wybuchy, robienie 'szybowca' (rączki w bok) obiema spluwami i te podniosłe napisy na początku (o hitmanie, który niszczy zło aby zapewnić nam pokój, litości!).
Hmm, "szybowiec" - dałbym głowe, że gdzieś było coś takiego w grze, w jakimś filmiku. Warto pamiętać, że nie wiemy w jakiej sytuacji 47 biega z tymi spluwami, może sprawa się rypła i 47 (tak jak w genialnej, ostatniej misji z Hitman: Contracts) musi ratować życie szybko improwizując. W grze też były momenty, w których trzeba było sięgnąć po broń, a w końcu film powinien w gruncie rzeczy przeniesc całą grę na ekran. A i wybuchów w grze jest parę.

Cytat:
Cytat:Hitman zawsze zabijał tylko złych
... a sam był nie lepszy.
I (póki co) wlasciwie nic (prócz tego tekstu w trailerze) nie wskazuje by miał uratować świat przed złymi bandytami.

Jestem poprostu optymistą, ale cóż - w głebi serca wiem, że jak obejrzę ten film to właśnie ja będę prowadził furgonetkę załadowaną bronią i amunicją, którą pojedziemy odwiedzić Bessona i resztę ludzi odpowiedzialnych za ten film.
#ChristopherLOLan #ChristopherTrollan


Odpowiedz

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości