Szukasz tytułu / wykonawcy utworu z filmu? Pytaj tutaj.
#41
Poszukuję nazwy utworu granego na dudach w "Inwazji Porywaczy Ciał" - wtedy, gdy Matthew pod koniec rozgląda sie po nabrzeżu/statku. Dosć popularny utwór, złyszałem go w kilku innych miejscach, ale nie znam tytułu... Ktoś?

Edit: znalazłem. Toć to "Amazing Grace".
"I rode a tank, held a general's rank, when the blitzkrieg raged, and the bodies stank."

Odpowiedz
#42
Witam wszystkich milosnikow muzyki filmowej!

Przeszukalem forum i nie znalezlem(niestety...) news-a odnosnie filmu "Gone".Chodzi mi konkretnie o sciezke dzwiekowa a dokladniej tytul utworu ktory leci na samym koncu filmu(po ostatniej scenie).
Ta muzyka mnie poprostu powala!
Bede dozgonnie wdzieczny i zrobie doslownie wszystko jesli ktokolwiek i w jakikolwiek sposob mi pomoze.Jestem tak zdesperowany dlatego pisze ze zrobie wszystko poniewaz szukam informacji na ten temat od jakiegos czasu...niestety nadaremnie :/

Pozdrawiam!

Odpowiedz
#44
Dzieki...tylko,ze spis utowor juz znalzalem kiedys ale nie wiem co to za kawalek i na dodatek polowy nie da sie sciagnac z neta(uzywam Bearshare-a i Ares-a).

Odpowiedz
#45
Blaziu napisał(a):i na dodatek polowy nie da sie sciagnac z neta(uzywam Bearshare-a i Ares-a).

w tej chwili podpadłeś moderatorom tego forum :)

Odpowiedz
#46
A co mozna zrobic jak nie ma kasy na oryginaly i polowy nie mozna znalezc w naszych sklepach :/

Odpowiedz
#47
chodzi mi o piosenke z niewatpliwie kultowego BIG LEBOWSKIEGO
w tle pojawia sie kilka razy gdy Bunny prowadzi samochod -taka rockowo-energetyczna :)

pomocy bo wciaz mnie przesladuje, a nie znam tytulu ani wykonawcy..

Odpowiedz
#48
'Viva Las Vegas' - Big Johnson

Odpowiedz
#49
jeah, mam! dzieki (:

btw wiedzialam, ze jest w tym jakas interwencja presleya ^^

Odpowiedz
#50
Chciałbym dowiedzieć się, który utwór z soundtracku The Thing zawiera ten dudniący, basowy motyw, kiedy słychać dwa uderzenia basu, potem cisza, potem znów dwa uderzenia basu itd.

Odpowiedz
#51
Humanity (part II) (nr 8 na ścieżce)

Odpowiedz
#52
Humanity Part 2 - czasem figuruje jako zwykłe Humanity
heh, uprzedził mnie :D
Don't play with fire, play with Mefisto...
http://www.imdb.com/user/ur10533416/ratings

Odpowiedz
#53
Dziękuję. :)

Odpowiedz
#54
A ja sie zastanawiam, czy ludzie czasem czytaja teksty na naszej stronie...
Czy przed zadaniem tego pytania nie warto bylo wejsc do dzialu
Muzyka Filmowa, znalezc recenzje sciezki z The Thing i przeczytac tam
takie oto zdanie: Mroczną, jakże sugestywną i genialną w swej prostocie
muzykę prezentuje już ilustracja rozpoczynająca film - to niezapomniane,
stale powtarzające się uderzenie basu towarzyszące słynnej już dzisiaj
czołówce, w której norweski śmigłowiec ściga psa ("Humanity (Part 2)").


Eh, to Wasze lenistwo...
To tak na marginesie wspomnialem, bo akurat naszla mnie refleksja ;)
A L () E E N

Odpowiedz
#55
A żebyś wiedział że wszedłem i czytałem... I w jakiś dziwny sposób byłem przekonany, że napisane tam jest "humanity I", które następnie przesłuchałem i... to nie było to. :)

Odpowiedz
#56
Piosenka wykorzystana w filmie 'Striptease' z Demi Moore, spiewa Annie Lenox (zapewne Eurythmics); zna ktos moze tytul piosenki?

"I think we can put our differences behind us. For science. You monster."

Odpowiedz
#57
Bystrzacho, pod tym filmikiem są komentarze, a w drugim od góry masz podany tytuł piosenki. :)

Odpowiedz
#58
Na swoje usprawiedliwienie dam, ze nie czytam komentarzy (:
Dziekuje Ci bardzo (:
"I think we can put our differences behind us. For science. You monster."

Odpowiedz
#59
Mi nie musisz dziękować. :)

Odpowiedz
#60
Łaskawco [Obrazek: 8b1412790ac5a998.gif] :wink:
Nastepnym razem bede bardziej uwazna (:
"I think we can put our differences behind us. For science. You monster."

Odpowiedz

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  






Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Lepiej poznać muzykę z filmu PRZED obejrzeniem, czy w trakcie? Gieferg 4 1,589 17-11-2014, 22:05
Ostatni post: Martinipl



Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości