nieprofesjonalność strony
Muszę z przykrością stwierdzić, ale swoją stronę prowadzicie niezbyt profesjonalnie. Używacie młodzieżowego języka i brak Wam elokwencji. Pisząc recezje, analizy, artykuły powołujecie się na autorytety, zamiast całkowicie samemu zgłębiać temat. Odnoszę tez nieraz wrażenie, że na temat jakiegoś filmu czy problemu nie macie własnego zdania. O wszystkim piszecie dość pobieżnie i naiwnie, choć wiecie (a może i nie), że Waszą stronę odwiedzają ludzie bardziej zakorzenieni w temacie, na przykład studenci filmoznawstwa, tak jak ja. Może nie widziałem nawet wielu klasyków (a przynajmniej nie bardzo wielu, bo sporo jednak widziałem), ale wiem co i jak, bo widziałem sporo filmów i studiuję już piąty rok. Prócz Krytyki filmowej, Wprowadzenia do wiedzy o filmie, historii filmu (wykład i ćwieczenia), Kierunków filmu współczesnego (wykład i ćwiczenia) czy Warsztatów filmowych, studiowałem takie przedmioty jak Filozofia, Logika i semiotyka, Filozofia kultury, Socjologia kultury, Teoria kultury, Historia sztuki i wiele innych. Widać, że wy oczytani nie Jesteście i to, co piszecie jest na poziomie dość niskim. Chcąc do Was wstąpić, chciałbym, na przykład pisząc recenzję, pisać lepszym i o wiele bardziej fachowym językiem. Co do rozpoznawania stopklatek z filmów i to zdecydowanej wiekszości, nawet dla osób starszych ode mnie i obeznanych w temacie może stanowić trudność. Mam nadzieję, że uświadomicie sobie, że Wasza strona skierowana jest do ludzi w każdym wieku i podniesiecie poziom, a także zlikwidujecie z warunków przyłączenia się do Waszego klubu konieczność rozpoznawania obrazków

Pozdrawiam,
Shiloh

Odpowiedz
Post roku ! :idea:
You Are What You Watch

Odpowiedz
Ktoś tu chyba czegoś nie rozumie: KMF to klub składający się z pasjonatów, to nie stowarzyszenie zrzeszające krytyków pokroju Felisa, którzy swoje recenzje piszą językiem niezrozumiałym pewnie dla nich samych.

Ogólnie to lol.

Odpowiedz
uwaga, uwaga, ekspert na sali!

Odpowiedz