Red Dead Redemption
No to tutaj jest też tak samo, a podczas misji też jest pełno checkpointów.
For my ally is the Force, and a powerful ally it is.


Odpowiedz
(15-10-2019, 14:27)Grievous napisał(a): - Średniacki gameplay. Miejscami fatalny. Sterowanie jest poronione

(15-10-2019, 16:30)Snuffer napisał(a): No, tak bym na Twoim miejscu zrobił, rzuciłem w cholere gre rozpoczynajac kolejny nieprzewijalny, powolny dojazd do poczatku misji. Bleh.

+1

Rzuciłem po paru podejściach i szybko odsprzedałem. Nie kojarzę gorszego sterowania w grze AAA. 'Feeling' postaci taki jakbyś grał starą myszką na kulkę, której nikt nie czyścił trzy i pół roku. Ma-ka-bra.

Odpowiedz
Najzabawniejsze w tym sterowaniu jest to, że jest łatwiej wybić obóz pełen bandytów, niż po prostu przejść się po Saint Dennis bez zabijania nikogo :P
For my ally is the Force, and a powerful ally it is.


Odpowiedz
OK, to może Snufferowi chodziło o to że misja się zaczyna a powolny dojazd gdzieś jest jej elementem?

Odpowiedz
(15-10-2019, 17:32)Grievous napisał(a): Najzabawniejsze w tym sterowaniu jest to, że jest łatwiej wybić obóz pełen bandytów, niż po prostu przejść się po Saint Dennis bez zabijania nikogo :P

Mnie ostatecznie pokonała scenka w pociągu na początku gry. Kolo robił wszystko z wyjątkiem tego co ja, jako operator kontrolera sobie życzyłem. Miał jakiś takie dziwne opóźnienie i poślizg, że trzeba było przewidywać jego ruchy na przód.

Odpowiedz
Cytat:OK, to może Snufferowi chodziło o to że misja się zaczyna a powolny dojazd gdzieś jest jej elementem?

No to akurat ma miejsce kilka razy, ale w porównaniu do GTA V czy pierwszego RDR to małe piwo. I jak podczas misji faktycznie trzeba dojechać na drugi koniec mapy, to zazwyczaj gra to przewija za pomocą cutscenki. A jak nie, to zwykle postacie prowadzą pomiędzy sobą rozmowy. A ten element jest akurat bardzo fajny, więc na to akurat nie narzekam :)

Cytat:Miał jakiś takie dziwne opóźnienie i poślizg, że trzeba było przewidywać jego ruchy na przód.

Tu chodzi o to że postać ma wagę. Da się do tego przyzwyczaić, chociaż sam nie lubię tego w grach.
For my ally is the Force, and a powerful ally it is.


Odpowiedz
(15-10-2019, 17:42)Grievous napisał(a):
Cytat:Miał jakiś takie dziwne opóźnienie i poślizg, że trzeba było przewidywać jego ruchy na przód.

Tu chodzi o to że postać ma wagę. Da się do tego przyzwyczaić, chociaż sam nie lubię tego w grach.

Ja to wiem, w Wieśku też tak było na początku dopóki nie poszli po rozum do głowy i nie dołożyli "alternatywnego trybu sterowania" (czytaj: normalnego). Z tym, że tutaj to było sto razy gorsze. W ogóle jakaś poroniona logika żeby podstawową mechanikę gry oprzeć o taki "realizm" który doprowadza tylko do białej gorączki. I co to w ogóle za realizm, to tak jakby między mózgiem a nogą, czy ręką był jednosekundowy lag. Zresztą to nie była jedyna wada, która odrzuciła mnie od tytułu, praktycznie każdy element sterowania i interfejsu był zrobiony tak żeby mnie wkurzać ;)

I co mi się jeszcze przypomniało cudne były te czekpointy, gdzie po udupieniu trzeba było powtarzać całą nudną sekwencję podróży na miejsce akcji. Sejwy, przynajmniej na początku nie działały na zasadzie zapisu "tu i teraz" tylko w określonym momencie gry.

Odpowiedz
Cytat:"A jak nie, to zwykle postacie prowadzą pomiędzy sobą rozmowy. A ten element jest akurat bardzo fajny, więc na to akurat nie narzekam :)

No tak, a skrec z tej drogi, niech Ci przerwie jakis element losowy zabawe i zaczynaj od nowa, z dokladnie tym samym dialogiem, zachowaniem, bez mozliwosci jechania szybciej/wolniej. Interaktywny film, albo i gorzej.

PS kilka razy - prosze Cie. Wszystkie wieksze, wazne fabularnie misje tak sie rozpoczynaja.
- I don't advise a haircut, man. All hairdressers are in the employment of the government. Hairs are your aerials. They pick up signals from the cosmos, and transmit them directly into the brain. This is the reason bald-headed men are uptight.
- What absolute twaddle.  

Odpowiedz
Może to kwestia tego, że pierwsze RDR i GTA V były patologiczne pod tym względem, więc tutaj mnie to nawet nie ruszyło. Wsiadałeś na konia, postacie pogadały żeby dać ci kontekst misji i chwile później byłeś na miejscu. A w niektórych przypadkach gra zwyczajnie cię przenosiła. Może to spatchowali gdzieś po drodze?
For my ally is the Force, and a powerful ally it is.


Odpowiedz
Moze spatchowali, w GTA V (ba, juz w GTA IV) dialogi sie przynajmniej roznily troche przy ponownych probach i gra nie karała Cie za najmniejsze odstepstwa do planu. Sorry, ale wg mnie to jest absolutnie nie do porownania. Zreszta, 2013-2019. Oni tylko ten motyw pogorszyli :D
- I don't advise a haircut, man. All hairdressers are in the employment of the government. Hairs are your aerials. They pick up signals from the cosmos, and transmit them directly into the brain. This is the reason bald-headed men are uptight.
- What absolute twaddle.  

Odpowiedz
Najgorsze, że i tak gra dostała prawie maksymalne oceny, więc zakładam że kolejna gra Rockstara nic w tej materii nie zmieni. Albo pogorszy jeszcze. ;)



(15-10-2019, 17:06)Grievous napisał(a): Yyy... nie? Chyba. Akurat pod względem checkpointów to ta gra jest raczej w porządku. Oczywiście jeżeli mowa tutaj o checkpointach podczas misji. Jak biegasz po świecie to musisz polegać na ręcznym zapisie.

Co do obejrzenia gry na YT. Ja akurat jestem jedną z tych osób która gra lub nie gra. Coś takiego jak "oglądanie" gry wg mnie mija się z celem. Chociaż fakt, RDR2 uwielbia marnować twój czas. Powiedziałbym nawet że to główna część rozgrywki ;)

Też tak robię,  ale jak wcześniej piszesz, że to miejscami poziom HBO to zachęciłeś mnie chociaż do tego obejrzenia cut-scenek.

Odpowiedz
Długie dojazdy są pomiędzy misjami - kończysz jedną i musisz jechać 1200 km do kolejnej. Ja w Rdr2 "gram" już rok i jeszcze nie skończyłem drugiego aktu.
http://huntersky.deviantart.com
''WHATTUP, BIOTCH!" - Harrison Ford

Odpowiedz
Cytat:Też tak robię, ale jak wcześniej piszesz, że to miejscami poziom HBO to zachęciłeś mnie chociaż do tego obejrzenia cut-scenek.

No tak, ale cutscenki jak świetnie by wyreżyserowane nie były, to jednak nigdy nie wybrzmią tak jak powinny bez wcześniejszego zanurzenia się w tym świecie i interakcji z tymi postaciami.

Cytat:Długie dojazdy są pomiędzy misjami - kończysz jedną i musisz jechać 1200 km do kolejnej. Ja w Rdr2 "gram" już rok i jeszcze nie skończyłem drugiego aktu.

Tak było, potwierdzam ;) W późniejszych etapach gry, większość pieniędzy wydawałem na dyliżanse i pociągi.
For my ally is the Force, and a powerful ally it is.


Odpowiedz
Grievous napisał(a):rozbrajanie kiedy zsiądziesz z konia

Nic bardziej mnie nie wkurwiało niż właśnie ten konkretny element. Nie dość, że gra cię rozbrajała, to jeszcze wymieniała ci całą załadowaną amunicję na domyślną. Od 26:25 -


Odpowiedz
Wkrótce premiera wersji na pc:


Odpowiedz

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  






Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  The Walking Dead BezcelowyAlbatros 58 9,172 04-03-2015, 22:47
Ostatni post: military
  Dead Island soldamn 18 5,068 04-01-2014, 21:08
Ostatni post: Mr. Puma
  Left 4 Dead 1 i 2 military 9 3,274 21-03-2012, 22:39
Ostatni post: Snappik



Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości