Złote Globy
(07-01-2019, 22:20)harlequinade napisał(a): BCoop przesadził i promował reżyserię zamiast swoją rolę no i wyszło jak wyszło :/ LOL jak Gaga udawała, że jest w szoku za piosenkę

Mi bardzo się nie podobało, że podczas odbierania nagrody ci wszyscy mężczyźni, którzy Gadze towarzyszyli nie dawali jej  dojść do głosu. Musiała się sama wcinać by choć na moment dorwać się do mikrofonu ;)
Najlepszy film 2018: Suspiria

Najlepszy film 2017: A Ghost Story

Najlepszy film 2016: Zwierzęta Nocy

Najlepszy film 2015: Lobster




Odpowiedz
(08-01-2019, 00:58)Kuba napisał(a): Na TVNie sie spoko ogląda (np. Doctora Stranga) bo można osobno ocenić na forum połowe i dac znac, ze jest ok.
Tylko prawdziwi kinomani tak robią, ok?


Nie oglądałem tego na TVNie. Nie kłam.
Ale można... Ocenić PIERWSZĄ POŁOWĘ FILMU. Tak jak zrobił to na forum ktoś inny (przy innym filmie) ale wtedy nikomu to nie przeszkadzało.

(07-01-2019, 21:15)Gieferg napisał(a): Powiedział Shamar, który ogląda filmy głównie na TVNie.

Nom. Ale tylko te, których nie chce mi się oglądac normalnie czyli w rmvb, na tablecie.
welcome to prime time bitch!

Kenner, just in case we get killed, I wanted to tell you, you have the biggest dick I've ever seen on a man.

Odpowiedz
Jeżeli rmvb na tablecie, to Twoje normalnie, to wszystko jasne :-)
.

Odpowiedz
Biedny Malek, nieśmiałość ludzi wręcz zabija. Emma też na tych Globach miała raczej niezbyt komfortowy moment...
https://variety.com/2019/film/news/golden-globes-monologue-emma-stone-aloha-1203100705/
https://www.facebook.com/Światła-kamera-akcja-1021725724630659/ 
- "Światła, kamera, akcja", czyli mój blog na FB, na którym dzielę się swoją milością do kina. Zapraszam do polubienia! ;)

Odpowiedz
Biedna Emma :(

/www.filmmusic.pl - me recki 
"The main thing is to protect these characters, make sure that they still continue to live in the way you created them..." - Kathleen Kennedy







Odpowiedz
Zawsze rozwala mnie jak żeńska część gwiazdozbioru ubiera na wydarzenia takie jak Złote Globy plandeki tego typu:



Zawsze mam przed oczami tego mema:

[Obrazek: 913.gif]
You betrayed me! You're not good. You, you're just a chicken. Chip-chip-chip-chip-cheep-cheep. - Johnny

Odpowiedz
Tymczasem... LOL! Tak to właśnie jest gdy w głównej kategorii nominuje się "Bohemian Rhapsody" i "Black Panther".
https://theweek.com/speedreads/816206/2019-golden-globes-lowest-rated-three-years
https://www.facebook.com/Światła-kamera-akcja-1021725724630659/ 
- "Światła, kamera, akcja", czyli mój blog na FB, na którym dzielę się swoją milością do kina. Zapraszam do polubienia! ;)

Odpowiedz
(08-01-2019, 02:01)Bradesinarus napisał(a):
(07-01-2019, 22:20)harlequinade napisał(a): BCoop przesadził i promował reżyserię zamiast swoją rolę no i wyszło jak wyszło :/ LOL jak Gaga udawała, że jest w szoku za piosenkę

Mi bardzo się nie podobało, że podczas odbierania nagrody ci wszyscy mężczyźni, którzy Gadze towarzyszyli nie dawali jej  dojść do głosu. Musiała się sama wcinać by choć na moment dorwać się do mikrofonu ;)

To i dobrze bo znowu by wypaliła o tych "100 people in the room"

Odpowiedz
Wątpię :)


Odpowiedz

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  






Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Złote Maliny Pelivaron 50 7,427 04-03-2018, 20:03
Ostatni post: simek
  Złote Kraby 2014 desjudi 29 4,149 16-01-2015, 01:11
Ostatni post: Mefisto
  Oskary i Złote Maliny 2010 - wasze typy Never Fuck With Me 420 61,192 31-03-2010, 01:41
Ostatni post: Negrin
  Złote Maliny 2008 Snuffer 24 2,528 22-02-2009, 19:09
Ostatni post: Jakuzzi
  ZŁOTE KRABY 2009 (nagrody KMF za rok 2008) DUX 36 3,469 10-02-2009, 20:48
Ostatni post: Negrin
  ZŁOTE KRABY 2008 - WYNIKI Karol 62 4,447 26-01-2009, 13:31
Ostatni post: Craven
  Złote Lwy military 4 1,124 04-10-2008, 14:16
Ostatni post: Negrin
  Złote Globy 2007 Crov 9 1,247 30-01-2008, 17:47
Ostatni post: Karol



Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości